Subject: RE: NOTAM taotlus
From: Eve Härm <[email-masked]>
To: 'Madis Sügis' <[email-masked]>
Cc: "UAS" <[email-masked]>, "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 10:45:57 +0300

Tere Madis

Uues taotluses toodud soovitud kõrgus 1500 FT AGL jääb endiselt Tartu FIZ 
alasse sisse (Tartu FIZ alapiir on 1500 FT AMSL).

Lennuliiklusteeninduse AS hindas soovitud ala mõju Tartu 
lennuprotseduuridele ja analüüsi järgi on hetkel maksimaalne võimalik kõrgus 
mida hetkel vastu tulles esmaspäevaks lubada võiksime 1700FT AMSL. Kas see 
oleks teile sobilik kõrgus planeeritud tegevusteks?

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee | Lõõtsa 5, Tallinn 11415

Transpordiamet

From: Madis Sügis <[email-masked]>
Sent: Monday, August 19, 2024 3:08 PM
To: Eve Härm <[email-masked]>
Cc: UAS <[email-masked]>
Subject: Re: NOTAM taotlus

Tere

Saadan taotluse uuesti

Lugupidamisega

Madis Sügis

MÕS spetsialist | UAS specialist

Eesti Lennuakadeemia I Estonian Aviation Academy

Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Tel +372 5780 5549 I  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee

Kontakt Madis Sügis (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval E, 19. august 2024 kell 14:21:

Tere

Suur tänu vastuse eest.
Muudaksin sellisel juhul taotluse ära ja tuleksin kõrguses alla 1500 jala.
Sellisel juhul jääksime allapoole FIZ-i

Lugupidamisega

Madis Sügis

MÕS spetsialist | UAS specialist

Eesti Lennuakadeemia I Estonian Aviation Academy

Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Tel +372 5780 5549 I  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee

Kontakt Eve Härm (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 19. august 2024 
kell 14:10:

Tere Madis

Saime taotluse kätte aga kuna soovitud ala ulatub Taru FIS-i, siis on see 
vaja kooskõlastada veel nii Tartu AFIS üksusega kui ka AMC-ga. On suur 
tõenäosus, et neid kooskõlastusi ma nii kiiresti ei saa ning teie taotlust 
enam tähtaegselt (piiranguala peab olema avaldatud 7 päeva enne) ehk tänase 
päeva jooksul menetleda ei jõua.

Tervitades

Eve Härm

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna juhataja

+372 58 130 721

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>  | Lõõtsa 5, Tallinn 
11415

Transpordiamet

From: Madis Sügis <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 1:38 PM
To: Eve Härm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Cc: UAS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: NOTAM taotlus

Tere

Kuna Diana tundub olevat kontorist eemal, siis edastan igaks juhuks taotluse 
teile.

Lugupidamisega

Madis Sügis

MÕS spetsialist | UAS specialist

Eesti Lennuakadeemia I Estonian Aviation Academy

Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Tel +372 5780 5549 I  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Madis Sügis <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: E, 19. august 2024 kell 13:34
Subject: NOTAM taotlus
To: <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: UAS <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Saadan taotluse õhuruumi eraldamiseks.
Tegemist on Lennuakadeemia teadusprojekti jaoks teostatavate telemasti 
raadiosignaalide mõõtmistega.

Taotlus on leitav kirja manuses.

Lugupidamisega

Madis Sügis

MÕS spetsialist | UAS specialist

Eesti Lennuakadeemia I Estonian Aviation Academy

Lennu 40 I Reola küla I Kambja vald I 61707 Tartumaa

Tel +372 5780 5549 I  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.lennuakadeemia.ee/> www.lennuakadeemia.ee